donderdag 28 juni 2012

Rowan

Rowan is 11 en heeft jeugdreuma. Paardrijden is dan niet altijd even makkelijk, maar volgens mij is ze heel stoer. En zeer naturel op de foto, ik had er nog geen 5 minuten voor nodig. Je gaat dan vaak toch nog even door, maar ik wist al direct dat dit het beeld zou worden. Je weet eigenlijk altijd wel of er iets bij zit. Ik kan me van mijn begintijd nog wel herinneren dat ik daar soms erg onzeker over was. Bij de redactie van Quote bijvoorbeeld hadden ze daar een feilloos oog voor. Voelde ik dat het niet helemaal lekker zat dan gooide ik de dia's in de brievenbus op het Singel. In het geval van zekerheid over een foto ging ik naar boven om het persoonlijk te overhandigen en de complimenten te ontvangen.
Flauw natuurlijk. Maar goed, ik was 26. Dan mag dat nog.


Dit is gemaakt voor de cover van het magazine van het Reumafonds, "Rond Reuma". 
Opdrachtgever was Reclamij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten