woensdag 4 juli 2012

Zuignap



Ik werk het liefste bij bestaand licht, maar soms gaat het niet anders en moet er een flitser aan te pas komen. Waren dat tot twee jaar terug ( bij mij iig ) nog logge studioflitsers op statief, nu zijn deze vervangen door handzamere exemplaren. Ik gebruik er vaak 2 of 3 tegelijk. De camera heeft een zendertje, dus ik kan draadloos werken. En die flitsertjes overal opleggen of aanhangen. Maar soms wil je ze op een plek waar het niet kan. Omdat ik meestal met de richting van het daglicht meeflits is dat dus vaak een raam. En daar kan je geen klem aanhangen. Daarom was ik erg blij met deze vondst : een zuignap die tot 3 kilo kan hebben. Even vacuüm pompen en hup. Wel iedere keer spannend of de hele zaak niet naar beneden komt. Of dat ik de ruit breek.


Klant : Vecht & IJssel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten