woensdag 23 mei 2012

Staat hier een boom ?

Om de fotografische kwaliteiten van mijn nieuwe telefoon (!) uit te proberen wandelde ik een stuk door het centrum. En kwam via dit straatje bij de Dam terecht. Ik merkte het pas op toen ik de beelden bij elkaar op het scherm zag : er staat een boom. Op de Dam . Dat beeld had ik nou niet echt in m'n hoofd, groen op die plek. Via Google Maps kan je het zien, vanaf het Diamond Center tot en met de Bijenkorf : 15 bomen. Echt nog nooit opgevallen. Ik had er een weddenschap om kunnen verliezen.
Wat heeft dit nou allemaal weer met fotografie te maken ? Nou ja, wat ik al eerder zei : eigenlijk heb je aan die telefoon genoeg. Ik sta nog steeds te kijken van het resultaat. Printje hier aan de muur als bewijs.

1 opmerking:

  1. In het vervolg, oogjes open en goed kijken.
    Er is zoveel te zien in Amsterdam. Mooie foto

    BeantwoordenVerwijderen