vrijdag 7 september 2012

Aan de muur 2

"Achter De Ramen" is een kleine expositieruimte op het Borneo eiland in amsterdam. Een soort etalage midden in woonwijk. Iedere maand valt daar ander werk te bewonderen. De eer van exposeren viel mij nu toe. Maar toen ik in maart hoorde dat ik mocht gaan hangen leek september nog ver weg. 
En zoals dat gaat : ik had het voor mij uitgeschoven. Tot daar ineens de melding kwam : volgende week kan je het ophangen. Toch nog een soort van onverwacht, dus de afgelopen week druk in de weer met lijsten, prints en afwegingen wat wel en wat niet. 
Uiteindelijk zijn het er maar drie geworden, op 70 x 100 cm. Mooi formaat en ruim voldoende voor die plek. Ik had er echter geen rekening mee gehouden dat mijn prints achter glas ook zelf weer achter glas kwamen. En zo kan je daar dus vooral jezelf zien alsmede een flink stuk van de straat achter je. Ze lijken dus veel te donker, en pas tegen de avond is het een beetje goed te zien.
Maar : het hangt en het smaakt naar meer. Toch maar een groot formaat printer aanschaffen denk ik, zo'n printje is best prijzig !

Achter De Ramen, Feike de Boerlaan, hoek Borneolaan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten